Kontroverze kolem sobotního ukončení státního semifinále třídy 7A mezi Fenwickem a Plainfield North má
zuřil na sociálních sítích.
Zdálo se, že to bude vše, co by znamenalo, dokud Fenwick v pondělí nevydal následující prohlášení:
„V souladu s výsledkem hry IHSA vyzvala Fenwicka, aby podal odvolání správní radě IHSA. V pondělí brzy ráno rada IHSA rozhodla, že odvolání nevyslyší. Výsledkem je, že ve snaze chránit práva a oprávněně získané příležitosti
Fenwick High School podala žalobu k obvodnímu soudu v Cook County, Illinois, ve které se domáhá deklaratorních, soudních a jiných opatření proti IHSA.
Rozhodčí udělali zásadní chybu v závěru utkání. Fenwick měl vyhrát 10-7 v regulaci, ale funkcionáři omylem udělili Plainfield North nečas poté, co Fenwickovi udělili trest z úmyslného uzemnění. Plainfield North srovnal skóre gólem z pole a vynutil si prodloužení a vyhrál 18-17.
IHSA vydala po hře prohlášení, které uvedlo : „IHSA
stanovy 6.033 jasně stanoví, že „rozhodnutí herních funkcionářů jsou konečná; protesty proti rozhodnutí herního funkcionáře nebudou
přezkoumáno správní radou.“ Vzhledem k tomuto pravidlu zůstane výsledek soutěže konečný a Plainfield North postoupí do
Státní mistrovství třídy 7A.''
IHSA se také Fenwickovi v prohlášení omluvila.
Trenér fotbalistů Plainfield North Tim Kane odmítl věc komentovat v pondělním konferenčním hovoru s médii.
Ranna ’: